HTML

kert

a régi kertem folytatása

Friss topikok

  • dwainflynn2138117887: Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.Call this number now 24 hours a day 7 days a... (2006.04.25. 11:34)
  • lucyericks8106: I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is ... (2005.11.13. 02:18)

Linkblog

2004.11.08. 20:21 muzsa

Az elmúlt részek tartalmából:


1. Megcsaltam A-t. Álmomban. Először Michael Madsennel, ami menő, csak kár, hogy eddig nem tudtam, hogy ki az. Abszolút lúzerségem jele. Másodszor M. Kiss Csabával, amihez csak annyit fűznék hozzá: Dzsízász.

2. Túl vagyok életem első kiállításmegnyitóján, amit persze nem én nyitottam meg és nem az én kiállításom, de valahogy mégis mindkettő, és jó. Jó érzés volt.

3. Béla macskát széttépték a kutyák Ürömön.

4. Ma reggel a főnököm bekísért a szobámba egy szimpatikus, marketingmenedzser kiskosztümös hölgyet, aki ki más is lenne, mint az új kolléganő a hirdetési osztályról. Marketing osztályról. PR osztályról. Whatever. A kinyújtott keze után megérkezett a hangja is: Jónapot kívánok, Dobrev Klára vagyok.

Nem szoktam még meg, hogy hol dolgozom, hiába.


Szolgálati közlemény: aki begyömöszöl egy AKA 2004-es porszívózsákot a postaládánkba, az megmenti az életünket. (Kéne egy kis méretű csillagcsavarhúzó is.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsaklintriste.blog.hu/api/trackback/id/tr171495740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása