HTML

kert

a régi kertem folytatása

Friss topikok

  • dwainflynn2138117887: Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.Call this number now 24 hours a day 7 days a... (2006.04.25. 11:34)
  • lucyericks8106: I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is ... (2005.11.13. 02:18)

Linkblog

2004.12.19. 09:15 muzsa

Volt egy olyan este, amikor magamra csuktam a fürdőszobát és hangtalanul hánytam, annyira fájt a fejem, ami a sok sírás miatt volt, ami meg a megoldhatatlan, reménytelen életem miatt. Egyedül túl kicsi vagyok.

De ez novemberben volt, csak itt maradt draftként.

Anyut egy éve műtötték. Az invazív ductalis karcinóma helyét kontrollok, csökkenő és növekvő és csökkenő tumormarkerek, selymes hajacska és egy rakás nagyszabású terv vette át. Újra ő az anyukám és én a kislánya, és ez így van rendjén.

Egy éve még más is történt, és ha visszagondolok , még mindig összeszorul minden, torok, gyomor, pedig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsaklintriste.blog.hu/api/trackback/id/tr251495741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása